U Regnu Unitu per ottene u primu standard per u plasticu biodegradabile dopu a cunfusione annantu à a terminologia

U plasticu duverà scumpressà in materia urganica è diossidu di carbonu in l'aria aperta in dui anni per esse classificatu cum'è biodegradable sottu un novu standard britannicu chì hè statu introduttu da u British Standards Institute.
U novanta per centu di u carbonu urganicu cuntenutu in plastica deve esse cunvertitu in diossidu di carbonu in 730 ghjorni per risponde à u novu standard BSI, chì hè statu introduttu dopu a cunfusione annantu à u significatu di biodegradabilità.
U standard PAS 9017 copre poliolefine, una famiglia di termoplastici chì include polietilene è polipropilene, chì sò rispunsevuli di a mità di tutta a contaminazione plastica in l'ambiente.
I poliolefini sò largamente usati per fà sacchetti di trasportu, imballaggi di frutta è verdura è buttigli di bevande.
"Affruntà a sfida glubale di i rifiuti plastichi richiede imaginazione è innuvazione", hà dettu Scott Steedman, direttore di e norme in BSI.
"E novi idee anu bisognu di standardi d'accordu, dispunibuli publicamente, indipendenti per permettà a consegna di soluzioni di fiducia da l'industria", hà aghjustatu, descrivendu u novu standard cum'è "u primu cunsensu di i parti interessate nantu à cumu si misurà a biodegradabilità di poliolefine chì accelerà a verificazione di e tecnulugia. per a biodegradazione plastica ".
A norma s'applicà solu à a contaminazione plastica di terra
U PAS 9017, intitulatu Biodegradazione di poliolefine in un ambiente terrestre à l'aria aperta, implica a prova di plastica per dimustrà chì pò scumpressà in una cera innocua in l'aria aperta.
U standard s'applica solu à a contaminazione plastica di a terra chì, secondu u BSI, custituiscenu trè quarti di plastica fugitiva.
Ùn copre micca u plasticu in u mare, induve i circadori anu truvatu chì i sacchetti di plastica suppostamente biodegradabili fermanu aduprate dopu à trè anni.
"U campionu di teste serà cunsideratu validu se u 90 per centu o più di u carbonu urganicu in a cera hè cunvertitu in diossidu di carbonu à a fine di u periodu di teste cumparatu cù u cuntrollu pusitivu o in l'assolutu", hà dettu u BSI.
"U tempu massimu tutale per u periodu di prova serà di 730 ghjorni".
Standard creatu per impedisce à i fabricatori di ingannà u publicu
L'annu passatu, in mezzu di preoccupazioni chì i pruduttori ingannavanu u publicu quandu utilizanu termini cum'è "biodegradable", "bioplastic" è "compostable", u guvernu britannicu hà dumandatu à l'esperti per aiutà à sviluppà standard per i plastichi.
A parolla "biodegradable" implica chì un materiale si romperà innocu in l'ambiente, ancu s'ellu pò piglià centinaie d'anni per certi plastichi per fà.

dwfwf

Storia ligata
U guvernu britannicu si move per finisce a terminologia bioplastica "vaga è ingannosa".

U bioplasticu, chì hè plasticu fattu da materiali derivati ​​da e piante o animali viventi, ùn hè micca intrinsecamente biodegradable.U plasticu compostable si rompe solu innocu s'ellu si mette in un compostu speciale.
PAS 9017 hè statu sviluppatu cù un gruppu di guida di esperti di plastica è sponsorizatu da Polymateria, una cumpagnia britannica chì hà sviluppatu un additivu chì permette à i plastichi di carburanti fossili di biodegradà.
Un novu prucessu pensatu per permette à i plastichi di biodegradà
L'additivu permette à i termoplastichi, chì sò assai resistenti à a degradazione, di scumpressà dopu à una data shelf live quandu esposti à l'aria, a luce è l'acqua senza pruduce microplastici potenzialmente dannosi.
Tuttavia, u prucessu cunvertisce assai di u plasticu in diossidu di carbonu, chì hè un gasu di serra.
"A nostra tecnulugia hè pensata per avè parechje triggers per assicurà l'attivazione piuttostu chè unu", disse Polymateria.
"Cusì u tempu, a luce UV, a temperatura, l'umidità è l'aria ghjucanu un rolu in diverse tappe per impegnà cù a tecnulugia per trasfurmà chimicamente u plasticu in un materiale biocompatibile".
"I testi di laboratori indipendenti di terze parti anu dimustratu chì avemu ottinutu u 100 per centu di biodegradazione in un cuntainer di plastica rigida in 336 ghjorni è materiale di film in 226 ghjorni in cundizioni di u mondu reale, lascendu zero microplastiche o causendu qualsiasi dannu ambientale in u prucessu", Polymateria. U CEO Niall Dunne hà dettu à Dezeen.

Yutyr

Storia ligata
L'ecunumia circular "ùn funzionerà mai cù i materiali chì avemu", dice Cyrill Gutsch di Parley for the Oceans.

Cù a pruduzzione plastica prevista per duppià da u 2050, parechji disegnatori esploranu alternative à i plastichi basati in fossili.
Priestman Goode hà recentemente creatu un imballaggio di fast food riutilizzabile da cunchiglia di fave di cacao, mentre Bottega Veneta hà cuncepitu una scarpa biodegradabile fatta di canna di zucchero è caffè.
U Premiu James Dyson di quist'annu in u Regnu Unitu hè statu vintu da un disignu chì cattura l'emissioni di microplastiche da i pneumatici di e vitture, chì sò una di e più grande fonti di contaminazione plastica.
Leghjite più:
 Disegnu sustenibile
 Plastica
 Imballaggio
 Nutizie
 Materiali biodegradabili


Tempu di pubblicazione: 02-novembre-2020
  • facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube