Starbucks lancia un prugramma sperimentale di tazza riutilizzabile.Questu hè cumu si travaglia

Starbucks lancia un prugramma sperimentale "Borrow Cup" in un locu specificu in a so cità nativa di Seattle.
U pianu face parte di l'obiettivu di Starbucks di rende i so tazzi più sustinibili, è hà da fà una prova di dui mesi in cinque magazzini di Seattle.I clienti in queste magazzini ponu sceglie di mette e bevande in tazzi riutilizzabili.
Eccu cumu funziona: i clienti urdinanu bevande in tazzi riutilizzabili è paganu un accontu rimborsabile di $ 1.Quandu u cliente hà finitu a bevanda, hà rimbursatu a tazza è hà ricevutu un rimborsu di $ 1 è 10 stelle rosse in u so contu Starbucks.
Se i clienti portanu a so tazza in casa, ponu ancu prufittà di a cullaburazione di Starbucks cù Ridwell, chì estrarà tazzi riutilizzabili da a vostra casa.Ogni tazza hè poi pulita è disinfettata, è poi rimessa in rotazione per un altru cliente.
Stu sforzu hè solu unu di i tentativi di tazza verde di a catena di caffè, chì aiutanu à guidà l'impegnu di a cumpagnia di riduce u so rifiutu da 50% da u 2030. Per esempiu, Starbucks hà recentemente riprogettatu a tapa di tazza fridda, perchè ùn anu micca bisognu di paglia.
U tradiziunale tazza calda dispunibile di a catena hè fatta di plastica è carta, per quessa hè difficiule di riciclà.Ancu s'è i cups compostable pò esse una opzione più amichevule à l'ambiente, anu da esse compostu in e instalazioni industriali.Per quessa, i tazzi reutilizabili ponu esse una opzione più pratica è ecunomica, ancu s'è stu metudu hè difficiule di scala.
Starbucks hà lanciatu una prova di tazza riutilizzabile in l'aeroportu di Londra Gatwick in 2019. Un annu fà, a cumpagnia hà travagliatu cù McDonald's è altri partenarii per lancià u NextGen Cup Challenge per ripensà i materiali di tazza.I participanti da l'amatori à l'imprese di disegnu industriale anu presentatu pruposte per tazzi fatti di funghi, buccia di risu, ninfee, foglie di granu è sita artificiale di spider.
Hearst Television participa à diversi prugrammi di marketing di affiliazione, chì significa chì pudemu riceve cumissioni pagate da compra fatta attraversu i nostri ligami à i siti web di i rivenditori.


Tempu di post: 29-oct-2021