Podcast: Prove umane COVID-19, monitoraghju di a contaminazione di l'aria è plastichi megliu |L'Imperu News

In questa versione: Lanciate una prova di sfida umana contr'à COVID-19, una nova rete di monitoraghju di a contaminazione di l'aria in Londra, è plastichi cumplettamente biodegradabili.
Notizie: Nuvelli potenziali novi fisica è cambiamenti climatichi-Fisici imperiali sò parti di una squadra chì hà scupertu indizi à a nova fisica, è un novu centru di innuvazione di u cambiamentu climaticu hè statu stabilitu per aiutà à accelerà a transizione à emissioni nette zero.
Infettà e persone cun COVID-19 - Avemu amparatu da i circadori daretu à u primu prucessu clinicu di "sfida umana" COVID-19 in u mondu chì u prucessu infettarà intenzionalmente e persone cù u virus daretu à a malatia per capisce l'infezione U prugressu è a manera chì i droghe è i vaccini sò usati opposti.
Aiutà a Londra à respira - Scuntremu i circadori daretu à una nova reta di monitoru di l'inquinamentu di l'aria affordabbli Breathe London, chì hè stata implementata in Londra per aiutà e cumunità lucali à capisce è risolve i so prublemi di contaminazione.
Plastica biodegradabile è riciclabile - Avemu parlatu cù u CEO di Polymateria nantu à u so plastica di imballaggio alimentari innovativa, chì pò esse scomposta in l'ambiente in un annu è pò ancu esse riciclata in vasi di fiori o vassoi.
Questu hè un estratto di u podcast IB Green Minds, chì hè statu pruduttu da i prugrammi di maestru di i studienti di a scola di cummerciale in i campi di u cambiamentu climaticu, a gestione è a finanza.Pudete sente l'episodiu tutale nantu à u situ web di IB Podcasts.
U podcast hè statu introduttu da Gareth Mitchell, un docente in u prugramma di cumunicazione scientifica in l'Università Imperiale è l'ospite di Digital Planet, BBC World Service.Hè statu ancu furnitu da un ghjurnalista itinerante da u Dipartimentu di Comunicazione è Affari Publici.Stu rapportu.
Fotografie è gràfiche cù copyright di terze parti utilizati cù permessu, o © Imperial College London.
Coronavirus, Podcast, Strategia cummerciale, Società, Imprenditorialità, COVIDWEF, Outreach, Pollution, Sustainability, Climate Change See more tags
A menu chì ùn hè micca dumandatu altrimenti, i vostri cumenti ponu esse publicati cù u vostru nome affissatu.I vostri dati di cuntattu ùn saranu mai publicati.
Indirizzu di u campus principale: Imperial College London, South Kensington campus, London SW7 2AZ, phone: +44 (0)20 7589 5111 Campus map and information |Circa stu situ web |Stu situ web usa cookies |Segnala un cuntenutu incorrectu |Login


Tempu di post: 13-May-2021