Di Kim Byung-wook
Publicatu: 19 ottobre 2020 - 16:55Aghjurnatu: 19 ottobre 2020 - 22:13
LG Chem hà dettu u luni chì hà sviluppatu un novu materiale fattu di materie prime 100 per centu biodegradable, u primu in u mondu chì hè identicu à u plasticu sinteticu in e so proprietà è funzioni.
Sicondu a sucietà chimica sudcoreana di a batteria, u novu materiale - fattu di glucose da u granu è di u glicerolu di scarti generati da a produzzione di biodiesel - offre e stesse proprietà è trasparenza cum'è resine sintetiche cum'è u polipropilene, unu di i plastichi di merce più pruduciuti. .
"I materiali biodegradabili cunvinziunali anu da esse mischiati cù materiali plastichi supplementari o additivi per rinfurzà e so proprietà o l'elasticità, cusì e so proprietà è i prezzi differiscenu casu per casu. Tuttavia, u materiale biodegradabile di novu sviluppu di LG Chem ùn hà micca bisognu di un tali prucessu addiziale, chì significa chì e diverse qualità è proprietà chì i clienti necessitanu ponu esse soddisfatte solu cù u solu materiale ", hà dettu un ufficiale di a cumpagnia.
U materiale biodegradable di novu sviluppu di LG Chem è un pruduttu prototipu (LG Chem)
In cunfrontu cù i materiali biodegradabili esistenti, l'elasticità di u novu materiale di LG Chem hè quant'è 20 volte più grande è ferma trasparente dopu esse trattatu. Finu à avà, per via di limitazioni in a trasparenza, i materiali biodegradabili sò stati utilizati per imballaggi plastichi opachi.
U mercatu globale di materiali biodegradabili hè previstu di vede una crescita annuale di 15 per centu, è duverebbe espansione à 9,7 trilioni di vinti ($ 8,4 miliardi) in 2025 da 4,2 trilioni di vinti l'annu passatu, secondu a cumpagnia.
LG Chem hà 25 patenti per i materiali biodegradabili, è l'organismu di certificazione tedescu "Din Certco" hà verificatu chì u materiale di novu sviluppatu hà decompostu più di 90 per centu in 120 ghjorni.
"In mezu à l'interessu crescente per i materiali ecologichi, hè significativu chì LG Chem hà sviluppatu successu un materiale fonte cumpostu di materie prime 100 per centu biodegradabili cù tecnulugia indipendenti", disse Ro Kisu, capu di tecnulugia di LG Chem.
LG Chem hà u scopu di pruduce in massa u materiale in 2025.
By Kim Byung-wook (kbw@heraldcorp.com)
Tempu di Postu: Nov-02-2020