U materiale PLA hè cumplettamente 100% biodegradable???

Affettatu da u mondu "Restrizzione plastica" è "Bantu di plastica"Lei, alcune parti di u mondu anu cuminciatu à impone restrizioni di plastica à grande scala è e pulitiche domestiche di prohibizione di plastica sò state implementate gradualmente.A dumanda di plastica cumpletamente degradabile cuntinueghja à cresce.A plastica cumpletamente degradabile PLA hà vantaghji eccezziunali cumparatu cù altri plastichi degradabili, è hè diventatu gradualmente populari.

Chì ghjè u materiale PLA?

L'acidu polilatticu PLA, cunnisciutu ancu polylactide, si riferisce à un polimeru di poliester ottenutu da a polimerizazione di l'acidu latticu cum'è a materia prima principale.Hè di solitu fattu di amidu prupostu da risorse vegetali rinnuvevuli (cum'è granu, manioca, etc.).Hè un novu tipu di materiale biodegradable rinnuvevule.

Perchè u materiale PLA hè 100% biodegradable?

PLA hè una risorsa vegetale rinnuvevule, chì hà una bona biodegradabilità è pò esse completamente degradata da i microorganismi in natura dopu l'usu.
L'acidu polilatticu hè un polimeru di l'acidu idrossiali alifaticu, chì hè un materiale duru in un statu di vetru à a temperatura di l'ambienti, è hè cunvertitu in diossidu di carbonu, CH4 è acqua sottu a descomposizione di microorganismi.Hè un materiale tipicu lineare cumpletamente biodegradable.

Chì sò i benefici di l'usu di materiale PLA?

A tavola di PLA pò esse 100% decomposta in diossidu di carbonu è acqua in natura, risolve u prublema di a contaminazione bianca da a radica, prutegge l'ambiente è ottene u sviluppu durevule.

Attualmente, i scatuli di lunch dispunibuli cumuni, cum'è scatuli per piglià, scatuli di ristorante, è scatuli alimentari di supermercati sò per suprattuttu fatti di materiali basati in petroleum, è u prucessu di produzzione cuntene più additivi, chì ponu causà cancer in u corpu umanu.A scelta di materiale PLA hè bonu per a vostra salute.

U statutu è e pulitiche ambientali urgenti: Sicondu statistiche incomplete, l'emissioni di diossidu di carbonu di u mondu sò signalati per risaltà à 60 ° C in 2030. Questa hè una data terribili.L'Organizazione Mondiale di Prutezzione di l'Ambiente urge ancu vigorosamente à i so membri à prestu attenzione à l'ambiente.Dunque, hè una tendenza inevitabbile di rimpiazzà i plastichi dispunibuli cù l'acidu polilatticu riutilizzabile cumpletamente biodegradabili.

PLA hà una bona cumpatibilità, degradabilità, proprietà meccaniche è proprietà fisiche.Hè adattatu per diversi metudi di trasfurmazioni cum'è u soffiu è u termoplasticu.Hè facilitu di prucessu è largamente utilizatu.A nostra fabbrica attualmente pruduce Famiglia, cum'è tavola, ciotole, cannucce, imballaggi, tazzi, lunch boxes, etc. E supportemu a persunalizazione di diverse forme, stili, culori, etc.

https://naikeproducts.en.alibaba.com/productgrouplist-812594629/PLA_items.html?spm=a2700.shop_pl.98.4https://naikeproducts.en.alibaba.com/productgrouplist-812594629/PLA_items.html?spm=a2700.shop_pl.98.4https://naikeproducts.en.alibaba.com/productgrouplist-812594629/PLA_items.html?spm=a2700.shop_pl.98.4https://naikeproducts.en.alibaba.com/productgrouplist-812594629/PLA_items.html?spm=a2700.shop_pl.98.4https://naikeproducts.en.alibaba.com/productgrouplist-812594629/PLA_items.html?spm=a2700.shop_pl.98.4https://naikeproducts.en.alibaba.com/productgrouplist-812594629/PLA_items.html?spm=a2700.shop_pl.98.4


Tempu di Postu: Settembre 16-2022
  • facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube