Mercatu PLA glubale: U sviluppu di l'acidu polilatticu hè assai apprezzatu

L'acidu polilatticu (PLA), cunnisciutu ancu polylactide, hè un poliester alifaticu fattu da a polimerizazione di disidratazione di l'acidu latticu pruduttu da a fermentazione microbiana cum'è monomeru.Utilizà a biomassa rinnuvevule cum'è u granu, a canna di zuccaru è a cassava cum'è materie prime, è hà una larga gamma di fonti è pò esse rinnuvevuli.U prucessu di pruduzzione di l'acidu polilatticu hè bassu di carbonu, amichevule à l'ambiente è menu contaminanti.Dopu l'usu, i so prudutti ponu esse composti è degradati per rializà u ciculu in natura.Inoltre, hè largamente utilizatu è hà un costu più bassu cà l'altri plastichi degradabili cumuni cum'è PBAT, PBS è PHA.Per quessa, hè diventatu u materiale biodegradable più attivu è più veloce in l'ultimi anni.

U sviluppu di l'acidu polilatticu hè assai apprezzatu in u mondu.In u 2019, l'applicazioni principali di u PLA glubale in l'imballaggio è a tavola, l'assistenza medica è persunale, i prudutti di film, è altri mercati finali cuntavanu rispettivamente 66%, 28%, 2% è 3%.

L'applicazione di u mercatu di l'acidu polilatticu hè sempre duminata da a tavola dispunibile è l'imballaggi alimentari cù una vita di conservazione corta, seguita da a tavola semi-durabile o multi-utilizazione.I prudutti di film soffiati, cum'è i sacchetti di shopping è u mulch, sò fermamente sustinuti da u guvernu, è a dimensione di u mercatu pò avè un saltu à grande scala in u cortu termini.U mercatu di i prudutti di fibre dispunibuli, cum'è i pannolini è i tovaglioli sanitari, pò ancu aumentà bruscamente sottu à i requisiti di i regulamenti, ma a so tecnulugia composta hà sempre bisognu di un avanzu.Prudutti spiciali, cum'è a stampa 3D in piccula quantità, ma altu valore aghjuntu, è i prudutti chì necessitanu usu à longu andà o à alta temperatura, cum'è l'elettronica è l'accessori di vittura.

Hè stimatu chì a capacità di produzzione annuale di l'acidu polilatticu in u mondu sanu (eccettu a Cina) hè di circa 150 000 tunnellate è a pruduzzione annuale hè di circa 120 000 tunnellate prima di 2015. In quantu à u mercatu, da 2015 à 2020, u mercatu glubale di l'acidu polilatticu cresce rapidamente. à un ritmu di crescita annuale cumpostu di circa 20%, è e prospettive di u mercatu sò boni.
In termini di rigioni, i Stati Uniti hè a più grande basa di pruduzzione di l'acidu polilatticu, seguita da a Cina, cù una parte di u mercatu di produzzione di 14% in 2018. In quantu à u cunsumu regiunale, i Stati Uniti mantenenu sempre a so pusizioni di punta.À u listessu tempu, hè ancu u più grande esportatore di u mondu.In 2018, u mercatu glubale di l'acidu polilatticu (PLA) era valutatu à 659 milioni di $.Cum'è un plasticu degradabile cù prestazioni eccellenti.L'insider di u mercatu sò ottimisti nantu à u mercatu futuru


Tempu di Postu: Dec-17-2021
  • facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube