Nta l'ultimi anni, sottu a tendenza di perseguite a prutezzione di l'ambiente, a dumanda di i cunsumatori di stoviglie in fibra di bambù sana è ecologica è tavuletta di granu hè ancu in crescita.
Parechji cunsumatori pensanu chì i tazzi di fibra di bambù sò fatti di materiali naturali puri. In fatti, ùn hè micca. U prucessu di pruduzzione hè di caccià a cellulosa da u bambù, fà a fibra rigenerata per via di a fabricazione di cola, filatura è altri prucessi, è dopu aghjunghje materiale di melamina per fà.
Per quessa, i rapporti chì a tavola di fibra di bambù di bassa qualità liberarà sustanzi tossichi cum'è a melamina quandu si riscaldanu sò gradualmente intruti in u campu di i cunsumatori. Da u puntu di vista di l'apparenza, a superficia di a tavola in fibra di bambù senza qualificazione hè ruvida è ancu cuntene bolle d'aria. Hè facilitu di scumpressà u formaldehyde è u gasu di ammonia à alta temperatura, chì hè dannusu per a salute.
A tavola di fibra di bambù prodotta da Jinjiang Naike includeva una tazza di caffè in fibra di bambù, una lunch box in fibra di bambù, una piastra di fibra di bambù, una insalata di fibra di bambù, chì a superficia hè liscia è a struttura hè uniforma.
Tempu di post: 09-09-2022