Gran Bretagna introduce un standard per i biodegradabili

L'imprese anu bisognu di dimustrà chì i so prudutti si rompanu in cera innocua chì ùn cuntene micca microplastiche o nanoplastiche.

In i testi chì utilizanu a formula di biotrasformazione di Polymateria, a film di polietilene si sguassate cumplettamente in 226 ghjorni è i tazzi di plastica in 336 ghjorni.

Staff di imballaggio di bellezza10.09.20
Attualmente, a maiò parte di i prudutti di plastica in u litteru persistenu in l'ambiente per centu anni, ma un plasticu biodegradable recentemente sviluppatu pò cambià questu.
 
Un novu standard britannicu per u plasticu biodegradable hè statu introduttu chì hà da scopu di standardizà a legislazione confusa è classificazioni per i cunsumatori, informa The Guardian.
 
Sicondu u novu standard, u plasticu chì dice esse biodegradable duverà passà una prova per pruvà chì si rompe in una cera innocua chì ùn cuntene micca microplastiche o nanoplastiche.
 
Polymateria, una cumpagnia britannica, hà fattu u benchmark per u novu standard creendu una formula chì trasforma l'articuli di plastica cum'è buttigli, tazzi è film in un fangu in un mumentu specificu in a vita di u pruduttu.
 
"Avemu vulsutu taglià à traversu sta jungla di eco-classificazione è piglià una vista più ottimista intornu à ispirà è motivà u cunsumadore à fà u dirittu", hà dettu Nialle Dunne, direttore generale di Polymeteria."Avemu avà una basa per sustene qualsiasi rivendicazione chì sò fatti è per creà una nova zona di credibilità intornu à tuttu u spaziu biodegradable".
 
Una volta chì a scomposizione di u pruduttu principia, a maiò parte di l'articuli si sò decomposti in diossidu di carbonu, acqua è fanghi in dui anni, attivati ​​da a luce di u sole, l'aria è l'acqua.
 
Dunne hà dettu in i testi chì utilizanu a formula di biotrasformazione, a film di polietilene si sguassate cumplettamente in 226 ghjorni è i tazzi di plastica in 336 ghjorni.
 
Inoltre, i prudutti biodegradabili creati cuntenenu una data di riciclamentu, per dimustrà à i cunsumatori chì anu un intervallu di tempu per disposti di elli in modu rispunsevule in u sistema di riciclamentu prima di cumincià à rompe.


Tempu di pubblicazione: 02-novembre-2020
  • facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube